Opțiunea Routing vă dă posibilitatea să specificați ordinea în care destinatarii vor primi și verifica un document pe care îl trimiteți pentru verificare prin e-mail. Creați o notiță care afișează ordinea în care fiecare dintre membrii echipei dvs. va primi documentul pe care îl trimiteți pentru verificare. Apoi, în timp ce fiecare membru al echipei sugerează schimbări, răspunde la întrebări sau face corecții, restul echipei primește schimbările împreună cu documentul pentru a-l verifica; ei pot adăuga date suplimentare înainte de a implementa modificările finale.
De exemplu, după ce ați adunat într-o schiță datele introduse de membrii echipei așa cum se arată în The Review Cycle in Office XP: Draft Documents with Your Team, sunteți gata să trimiteți propunerea echipei pentru comentarii. Deoarece specialistul în marketing al echipei trebuie să răspundă la unele întrebări pentru ca verificarea să poată continua, direcționați documentul pentru verificare întâi la el și apoi la ceilalți membri ai echipei care pot adăuga mai multe informații.
Pregătirea unui document pentru verificare
- Deschideți documentul.
- În meniul File, indicați Send To și apoi dați clic pe Routing Recipient....
- Dați clic pe Address pentru a selecta destinatarii.
- În caseta Type name or select from list, introduceți un nume și apoi dați clic pe To. Repetați acest pas pentru fiecare destinatar și apoi dați clic pe OK.
- Selectați opțiunile de rutare dorite.
- Pentru a ruta documentul, dați clic pe Route.