Microsoft şi Yahoo! au făcut o înţelegere pe o perioadă de 10 ani prin care vor oferi utilizatorilor un motor de căutare îmbunătăţit (Bing), iar agenţiilor de publicitate un suport excelent pentru promovare (portalul Yahoo!).
Gigantul din Redmond va implementa în motorul de căutare Bing tehnologiile şi algoritmii de la Yahoo! Search. Practic, Bing înghite Yahoo! Search pentru a-şi creşte cota pe piaţa motoarelor de căutare dominată de Google. Se estimează că Bing va avea o cotă de aproximativ 28% (8% Bing + 20% Yahoo!).
Rezultatul reiese şi dintr-un raport realizat în februarie 2009 (în Statele Unite) de către comscore.com, de unde aflăm că motorul Google este folosit de aproximativ 63,3% dintre utilizatori, fiind urmat de Yahoo! Search cu 20,6% şi MSN (actualmente Bing) cu 8,2%.
Yahoo! se va focusa pe serviciile specifice unui portal şi va negocia cu agenţiile de publicitate premium ale ambelor companii. Clienţii mici se vor promova prin platforma Microsoft AdCenter. Politica de preţuri va fi stabilită de către cele două companii independent.