În conformitate cu rapoartele companiei Nielsen Online, în luna mai a acestui an serviciile de microblogging Twitter a înregistrat 18.2 milioane de oameni.
Astfel, timp de un an (din mai 2008) bază de servicii a utilizatorilor a crescut cu aproape 1500%, sau 16 de ori. Şi în comparaţie cu luna aprilie a acestui an, popularitatea «Twitter» a mai crescut cu 7%. conform datelor companiei comScore, în luna aprilie a avut loc o creştere a audienţei extrem de mare: numărul de vizitatori unici au crescut cu 83% - până la 17 milioane.
Vestea bună pentru administraţia resursei este, de asemenea, faptul că utilizatorii au început să petreacă mai mult timp pe site: 17 minute 21 secunde pe zi. Acum un an, microbloggerii petreceau aici nu mai mult de 6 minute 19 secunde.
În prezent «Twitter» este unul din cele mai populare servicii de microblogging din lume, dar încă nu a început să aducă proprietarilor profit. Conform ziarului "New York Times», administraţia resursei, în prezent ia în considerare e-commerce ca o sursă de venit, şi deasemenea poate deschide pe baza serverelor lor o linie de servicii de magazine online.
În special, conform vorbelor lui Todd Chaffee, partenerul general de investiţii în fondul «Twitter», Institutional Venture Partners, utilizatorii resursului ar trebui să aibă posibilitatea nu doar de a se consulta reciproc cu privire la achiziţionarea de bunuri, ci şi a cumpara ceva de aici. Dl Chaffee de asemenea, a promis că, în viitorul apropiat pe «Twitter» este posibil să se includă opţiunea de filtrare a mesajelor în categorii. Pînă în prezent acest lucru îl pot face doar dezvoltatori externi.
Astfel, timp de un an (din mai 2008) bază de servicii a utilizatorilor a crescut cu aproape 1500%, sau 16 de ori. Şi în comparaţie cu luna aprilie a acestui an, popularitatea «Twitter» a mai crescut cu 7%. conform datelor companiei comScore, în luna aprilie a avut loc o creştere a audienţei extrem de mare: numărul de vizitatori unici au crescut cu 83% - până la 17 milioane.
Vestea bună pentru administraţia resursei este, de asemenea, faptul că utilizatorii au început să petreacă mai mult timp pe site: 17 minute 21 secunde pe zi. Acum un an, microbloggerii petreceau aici nu mai mult de 6 minute 19 secunde.
În prezent «Twitter» este unul din cele mai populare servicii de microblogging din lume, dar încă nu a început să aducă proprietarilor profit. Conform ziarului "New York Times», administraţia resursei, în prezent ia în considerare e-commerce ca o sursă de venit, şi deasemenea poate deschide pe baza serverelor lor o linie de servicii de magazine online.
În special, conform vorbelor lui Todd Chaffee, partenerul general de investiţii în fondul «Twitter», Institutional Venture Partners, utilizatorii resursului ar trebui să aibă posibilitatea nu doar de a se consulta reciproc cu privire la achiziţionarea de bunuri, ci şi a cumpara ceva de aici. Dl Chaffee de asemenea, a promis că, în viitorul apropiat pe «Twitter» este posibil să se includă opţiunea de filtrare a mesajelor în categorii. Pînă în prezent acest lucru îl pot face doar dezvoltatori externi.