Organizaţiile anti-piraterie nu se obosesc să dea naştere unor soluţii de mediere a conflictelor dintre useri şi producători, iar sancţiunile şi limitările introduse sunt departe de a speria crackerii şi deţinătorii site-urilor de torente. Nici producătorii nu au idei mai strălucite. Într-un interviu acordat publicaţiei online Kotaku, CEO-ul EA Games (John Riccitiello) a dat de înţeles că vede în piaţa neagră a jocurilor o piaţă profitabilă, dacă ştii cum să îi momeşti pe utilizatori.
Concret, Riccitiello vrea să lase în voia sorţii primele versiuni, dar mai târziu să lanseze conţinut extra, disponibil exclusiv online, care să fie descărcat contra cost. Conform statisticilor, pachetele extra (addon-uri, episoade şi noi elemente etc.) se bucură de un mare succes. Nu văd însă ce îi împiedică pe crackeri să spargă aceste pachete, iar pe "piraţi" să le încarce pe serverele de torente. Singurul lucru care dă o notă de autenticitate unui produs rămâne cheia de înregistrare, fără de care în cele mai multe cazuri nu poţi intra în modul multiplayer. Probabil că şeful de la Electronic Arts s-a referit la console, nu la PC-uri.