RicH and FamouS

       Home         Glosar IT                                                                                                                                                                                                              SUBSCRIBE NOW!
        

04.12.2009

Gboard - tastatură specială pentru Gmail

Deşi ar putea fi foarte uşor încadrată la "gadget-uri inutile", Gboard este o idee interesantă chiar dacă mă îndoiesc că va reuşi să convingă foarte mulţi utilizatori să o cumpere. Este o tastatură specială pentru serviciul de e-mail al celor de la Google, Gmail.

În realitate, nu este o tastatură completă, ca dimensiuni şi funcţii. Este un fel de numpad care, în locul funcţiilor alfanumerice, comandă anumite operaţiuni în Gmail. Iar când spun anumite mă refer la funcţiile cele mai importante precum Reply, Forward, Star etc. În total sunt 19 funcţii de Gmail care pot fi comandate direct de la tastatură.

Gboard costă 20 de dolari, fără taxe. Personal nu mă văd cumpărând o astfel de tastatură chiar dacă folosesc Gmail zilnic. În primul rând, îmi sunt suficiente shortcut-urile din Gmail. Shortcut-uri cu care poţi realiza diverse operaţiuni printr-o singură apăsare de tastă. În al doilea rând, nu-mi prea place ideea de a căra încă o "chestie" la mine în afară de strictul necesar. Aşadar, trec această tastatură la idei interesante şi produse inutile.

    Blog din Moldova    FastCounter 

 
Copyright © 2008-2010 Foster1. All rights reserved.